Waarom krijg ik geen toegang tot het gedeelte “Mijn account” met mijn wachtwoord?

Als je problemen hebt om in te loggen met je wachtwoord, zijn er twee mogelijke oplossingen:

Ben je je wachtwoord vergeten?

Werkt je wachtwoord “Mijn account” niet of ben je het gewoon vergeten?

Gebruik dan de functie ‘Wachtwoord vergeten’ en vraag een e-mail van ons aan zodat je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

– Klik hiervoor op “Inloggen” rechtsboven op de startpagina
– Selecteer het item “”Bent u uw wachtwoord vergeten?””.
– Voer het e-mailadres in waarmee je je hebt geregistreerd en wij sturen je een e-mail

Weet je je e-mailadres niet meer?

Als je het e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd niet meer weet of als het niet meer geldig is, raden we je aan je opnieuw te registreren met je actuele e-mailadres.

Klik op de optie om je opnieuw te registreren en volg de stappen om een nieuwe account aan te maken. Zorg ervoor dat je alle vereiste informatie correct invoert.

Als u problemen blijft ondervinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice info@pecinos.nl