FAQ2024-02-14T10:58:21+01:00

Veelgestelde vragen

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?2024-02-14T10:56:57+01:00

Je kunt onze klantenservice bereiken via e-mail: info@pecinos.nl

Wij streven ernaar binnen 24 uur een eerste reactie te sturen.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?2024-02-14T10:56:33+01:00

Alle gegevens die nodig zijn voor zakelijke transacties worden door ons opgeslagen en strikt vertrouwelijk behandeld.

Het spreekt voor zich dat we voldoen aan de toepasselijke regelgeving inzake gegevensbescherming en wettelijke vereisten.

Veilig thuis winkelen2024-02-14T10:56:07+01:00

De veiligheid van je gegevens is erg belangrijk voor ons.

Je herkent een gecodeerde pagina in je webbrowser aan het “gesloten slot”-symbool.

Dit symbool staat onderaan de webbrowser

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?2024-02-14T10:55:30+01:00

Je vindt onze Algemene Voorwaarden in elk bestelproces voordat je het bevestigt met “Nu kopen”.

Je vindt onze Algemene Voorwaarden ook onderaan onze website onder “Algemene Voorwaarden”.

Welke maat moet ik bestellen?2024-02-14T10:55:06+01:00

We helpen je graag de juiste maat te kiezen met onze matenmatrix die bij elke artikel staat vermeld

Je vindt onze tabel boven de maatselectie op de pagina met artikeldetails.

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?2024-02-14T10:54:42+01:00

Natuurlijk kun je je op elk gewenst moment, zonder problemen en zonder opgaaf van redenen, afmelden voor onze nieuwsbrief.

De afmeldlink staat in de nieuwsbrief. Je krijgt een afmeldpagina te zien om je afmelding te bevestigen.

Let op: We proberen je afmelding zo snel mogelijk te verwerken.
In sommige gevallen kan er echter een overlap zijn tussen het verzenden van de actuele nieuwsbrief en de annulering.

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?2024-02-14T10:54:23+01:00

Met een paar klikken kun je je direct online inschrijven voor de gratis nieuwsbrief:

– Mis geen enkele exclusieve Pecinos kortingsactie meer
– Blijf als eerste op de hoogte

En het beste is: Als je je voor de eerste keer registreert, krijg je van ons een waardebon ter waarde van €5,00.

Deze wordt je per e-mail toegestuurd en kun je bij een volgende bestelling inwisselen.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik artikelen retourneer?2024-02-14T10:51:15+01:00

Zodra we de retourzending hebben ontvangen, gecontroleerd en geboekt, ontvang je via e-mail een ontvangstbevestiging van de retourzending.
Een eventueel tegoed wordt zo snel mogelijk, binnen 3 – 8 werkdagen, aan je terugbetaald, afhankelijk van de betaalmethode.

Hoe kan ik het koopcontract terugtrekken?2024-02-14T10:50:50+01:00

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons Pecinos VOF te Bodegraven, per email: info@pecinos.nl via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Hoe retourneer ik een artikel?2024-02-14T10:50:24+01:00

Je kunt artikelen binnen 14 dagen  aan ons retourneren.

– Verpak de niet gedragen artikelen in een degelijke verzenddoos/zak
– Voeg het retouretiket bij het pakket zodat we de retourzending zo snel mogelijk kunnen toewijzen en verwerken.
– Plak het retouradres op het pakket om de verwerking voor ons gemakkelijker te maken.
– Lever je retourzending in bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

Bewaar het retourbewijs totdat wij je retourzending hebben ontvangen.

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en geboekt, ontvang je via e-mail een retourontvangstbevestiging.

Waarom kan ik niet per factuur betalen?2024-02-14T10:49:49+01:00

Wij bieden kopen op rekening niet aan, u kunt uw bestelling afronden met een andere betaalmethode.

Onze klantenservice kan geen betaalmethodes activeren die niet worden aangeboden. Om jou en je persoonlijke gegevens te beschermen, kan onze klantenservice niet in detail zien waarom je niet met de door jou gewenste betaalmethode kunt betalen.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?2024-02-14T10:49:31+01:00

We bieden de volgende betalingsmogelijkheden in de Pecinos online shop:

Apple pay
Je kunt veilig en gemakkelijk betalen via Apple Pay
Aan het einde van het bestelproces word je direct doorverwezen naar Apple Pay.

Creditcard
Betaal gemakkelijk en veilig met je creditcard. Wij accepteren Visa en MasterCard.
Selecteer hiervoor ‘Creditcard’ onder Betalingsmogelijkheden tijdens het bestelproces.
Om de bestelling af te ronden, hebben we naast het kaartnummer ook de geldigheid en het bedrijf van de kaart nodig, evenals het drie- of viercijferige controlegetal.

iDEAL
U betaalt uw bestelling in onze webshop direct online via uw eigen bank. Retouren worden door ons op uw bankrekening bijgeschreven. Er zijn geen extra kosten voor u en er is geen maximale bestelwaarde.

Afterpay

AfterPay biedt klanten de mogelijkheid om nu iets te kopen, maar achteraf pas te betalen. Je koopt een artikel en kiest bij betaalopties voor AfterPay. Na je bestelling krijg je per e-mail een betaaloverzicht, maar je kunt ook de AfterPay-app downloaden.

Kan ik de bezorgstatus van mijn bestelling volgen?2024-02-14T10:49:03+01:00

Zodra de artikelen zijn verzonden, ontvang je via e-mail een verzendbevestiging.

Je kunt de levering gemakkelijk volgen via de trackinglink in de e-mail.

Hoelang duurt het tot mijn bestelling aankomt?2024-02-14T10:48:44+01:00

We leveren onmiddellijk beschikbare artikelen meestal binnen 2-3 werkdagen.

De levering kan vertraagd zijn als er een zon- of feestdag tussen de bestelling en de levering zit.

De levertijd wordt altijd bij het gewenste artikel aangegeven.
Zo kun je in één oogopslag zien wanneer je de levering kunt verwachten.

Zodra de artikelen zijn verzonden, ontvang je een verzendbericht via e-mail.
Je kunt de levering van de zending gemakkelijk volgen via de link in deze e-mail.

Als je bestelling artikelen bevat die niet beschikbaar zijn, kan de verzenddatum worden uitgesteld.
Om het milieu minder te belasten, combineren we waar mogelijk deelleveringen in één pakket.
Als je dit niet wilt voor je bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice info@pecinos.nl

Er zijn geen extra kosten voor deelleveringen.

Leveren jullie ook in het buitenland?2024-02-14T10:47:33+01:00

Wij leveren ook in het buitenland, mocht je land er niet bij staan, neem dan contact op met onze klantenservice info@pecinos.nl
Buiten de EU zal je rekening moeten houden met eventuele invoerkosten.

Is bezorging bij een pakketbus/postkantoor mogelijk?2024-02-14T10:47:00+01:00

We leveren je bestelling ook graag af in een pakket bus of postkantoor.
Je kunt een pakket bus / postkantoor ingeven onder “Afwijkend afleveradres”.

Kan er op een ander afleveradres worden geleverd?2024-02-14T10:46:34+01:00

We leveren je bestelling ook graag op een ander afleveradres.

Vul het gewenste adres in bij het invoeren van je persoonlijke gegevens onder het item “Afwijkend afleveradres”. We hebben een telefoonnummer nodig zodat we altijd contact met je kunnen opnemen als we vragen hebben.

Geef altijd je huidige woonplaats (registratieadres) op als factuuradres.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?2024-02-14T10:46:14+01:00

Je betaalt €6,95 verzendkosten voor je bestelling, orders boven de €150,-  hebben geen verzendkosten

De verzendkosten worden eenmaal per bestelling in rekening gebracht. Dit geldt ook als sommige artikelen niet direct leverbaar zijn en de bestelling daarom nog niet volledig geleverd kan worden.

Bij een retourzending zijn de verzendkosten voor de klant

Wat kan ik doen als de kortingscode niet kan worden ingewisseld?2024-02-14T10:45:39+01:00

Als je je kortingscode niet kunt inwisselen, controleer dan het volgende:

– Is aan alle kortingsvoorwaarden (minimale bestelwaarde, geldigheid) voldaan? Je vindt de voorwaarden bij de betreffende kortingscode.
– Is de spelling (hoofdletters/kleine letters, spaties) correct?
– Kan de kortingscode alleen voor bepaalde producten worden ingewisseld?

Als een kortingscode niet kan worden ingewisseld bij Pecinos ondanks dat aan alle voorwaarden is voldaan, kun je contact opnemen met onze klantenservice info@pecinos.nl

Kan ik meerdere kortingscodes inwisselen bij één bestelling?2024-02-14T10:45:11+01:00

Per bestelling kan slechts één kortingscode worden ingewisseld.
Een combinatie met andere acties of waardebonnen is niet toegestaan.
Raadpleeg voor meer informatie de informatie bij de betreffende actie.

Kan een kortingscode worden ingewisseld nadat de bestelling is geplaatst?2024-02-14T10:44:43+01:00

Als de bestelling in kwestie nog niet gefactureerd is, is het nog mogelijk een kortingscode achteraf toe te passen.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice info@pecinos.nl

Hoe wissel ik een kortingscode in?2024-02-14T10:44:13+01:00

Heb je een Pecinos kortingscode ontvangen en wil je deze nu inwisselen?

Ga dan als volgt te werk:
– Kopieer/noteer de kortingscode
– Plaats het gewenste artikel in het winkelmandje
– Vul de kortingscode in het winkelmandje in bij “Voucher inwisselen” en klik op “Inwisselen”.
– De nieuwe, lagere prijs verschijnt nu en je kunt je bestelling afronden.

Na het succesvol afronden van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging via e-mail.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?2024-02-14T10:43:39+01:00

Bestelde artikelen kunnen per email geannuleerd worden zolang ze nog niet gefactureerd zijn.
Onze klantenservice bereik je onder het email adres info@pecinos.nl
Het wettelijke herroepingsrecht blijft door de annuleringsmogelijkheid onaangetast.

Hoe kan ik mijn bestelling bekijken?2024-02-14T10:43:14+01:00

Je kunt je bestellingen bekijken onder ‘Mijn account‘.
Om een klantaccount aan te maken, klik je op het veld ‘Inloggen’ op onze homepage en vervolgens op het veld ‘nu registreren’ en vul je de formuliervelden in.
Je kunt je klantenaccount ook tijdens je bestelling aanmaken. In beide gevallen moet je je naam, e-mailadres en een wachtwoord invoeren.
Met deze gegevens kun je in de toekomst eenvoudig inloggen en heb je de mogelijkheid om je persoonlijke gegevens in te zien en te bewerken.

Hoe plaats ik een bestelling in de online shop?2024-02-14T10:42:10+01:00

Online bestellen bij Pecinos is heel eenvoudig.
Zodra je je artikelen in het winkelmandje hebt geplaatst, klik je op het veld “naar de kassa” om je bestelling te plaatsen.
We raden je aan om hiervoor een klantaccount aan te maken.
Je kunt je account direct tijdens je bestelling aanmaken. Je wordt dan gevraagd om je naam, e-mailadres en een wachtwoord in te geven.
Wanneer je reeds geregistreerd bent bij Pecinos, kun je inloggen met je persoonlijke gegevens (e-mailadres & wachtwoord).
Je wordt dan in een paar stappen door de rest van het bestelproces geleid en daarna kun je je bestelling afronden.
Na het afronden van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging via e-mail.

Is er een minimale bestelwaarde?2024-02-14T10:40:39+01:00

Er is geen minimum bestelwaarde bij Pecinos.
Onze kortingsacties vormen hierop een uitzondering.
Raadpleeg de informatie over de desbetreffende korting voor de minimale bestelwaarde.

Hoe kan ik bestellen?2024-02-14T10:41:00+01:00

In de online shop.
Onze online shop is 24 uur per dag geopend, dus je kunt je artikelen op elk moment gemakkelijk online bestellen.
Gebruik de navigatie bovenaan om onze modelijnen, speciale aanbiedingen, koopjes en onze collectie preview te vinden.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat gebeurt er nu?2024-02-12T12:47:38+01:00

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Je krijgt dan een speciaal retourlabel toegestuurd, zodat je niet opdraait voor de kosten van de retourzending.

Titel

Ga naar de bovenkant